Thursday, October 18, 2012

Rindu .

jyeahh dah lama aku tak makan roti canai dan juga ....nasi lemak!!! tak rindu pown lah! tak tau la kenapa aku rasa dah muak makan .... erm, agaknya lidah aku ni nak taste western pulak kot? asyik timur je..(perasan je lebih~)
huh. tiba2 aku teringat pulak dekat anak buah aku (manusia ye)Aishah Irdina dan adiknya, Aqilah Jazmina. Dua2 budak ni memang riuh. aku ingat lagi masa balik penang hari raya hari tu, diorang menjerit dekat telinga aku(bukan telinga aku je, ramai lagi kot). nasib baiklah telinga aku ni kuatlah jugak en . ehh, betul ke? (apa2 jela)