Wednesday, October 17, 2012

UIA Gombak .

2 minggu sebelum pmr, aku pergi UIA gombak sebab ada seminar pmr berita harian dan yang bestnya aku dan kawan2 aku ditaja oleh DBKL yang tersangat baik hati~! untunglah anak KL huahua.
tengok tu, cantik kan tempatnya ? (hanya tempat2 tertentu je yang cantik hee ^_~ ) then, yang paling aku tak sangkanya ialah dapat jumpa artis pulak teww~ sukanya !!!
dan seperti kebiasaannya kalau di tempat asing mestilah ada sesi fotografi kan? jadi, aku dan kawan2 aku bertungkus lumus membuat aksi sehabis mungkin. hehehe...
dah mulalah tu kanak2 ribena..
mak cik mana pulak sesat ni..heh..